wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Veelgestelde vragen over natuurlijke olie van Pura Totaal

Waarmee kunnen wij u helpen?

Heeft u een vraag over de diensten en producten van Pura Totaal? Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag op deze pagina met veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Het staat u uiteraard te allen tijde vrij om contact met ons op te nemen. In het onderstaande ziet u een overzicht van onze veelgestelde vragen.


Ten eerste zijn wij een jong bedrijf dat vanaf de start zoveel mogelijk de administratie heeft geautomatiseerd. Ook hebben wij de structuur van ons bedrijf zoveel mogelijk vereenvoudigd. Verder is het zo dat wij onze prijzen bewust met de concurrentie meten, zodat wij de voordeligste keuze blijven.

Onze kwaliteit is niet alleen vergelijkbaar, deze is over het algemeen ook beter. Wij streven er voortdurend naar een superieure kwaliteit te leveren.

De natuurlijke oliën die wij bieden worden gewonnen door uitpersen van zaden, vruchten of andere natuurlijke producten. Er worden hierbij geen hulpstoffen/chemicaliën gebruikt. Slechts door hoge druk komt de olie vrij. De vrijgekomen olie wordt vervolgens gefilterd om onzuiverheden te verwijderen.

U kunt bij ons gemakkelijk betalen middels iDEAL. Ook kunt u betalen door middel van een overschrijving op onze ING-bank rekening. U ontvangt geen acceptgiro. Voor overschrijvingen vanuit het buitenland, zoals België, gebruikt u onze IBAN en BIC gegevens (zie betaalmogelijkheden).

Geplaatste bestellingen worden verzonden nadat de betaling is ontvangen en verwerkt. Door drukte of niet voorradig zijn van producten kan het gebeuren dat wij uw bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen verzenden. Mocht dit het geval zijn dan zullen wij proberen u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. U krijgt dan de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren.

Heeft u nog niet betaald, dan hoeft u niets te doen. Niet betaalde bestellingen worden automatisch na 4 weken uit ons systeem verwijderd. Als uw bestelling al is verzonden kunt u deze ongedaan maken door de producten ongeopend terug te zenden binnen 3 weken na verzenddatum. Kosten (verzendkosten) kunnen niet ongedaan gemaakt worden.

Dit is mogelijk zolang uw bestelling nog niet is verzonden. Stuur een e-mail naar bestel@natuurlijkeolie.nl. Als uw bestelling al is verzonden moet u een nieuwe bestelling plaatsen.

Wij vragen u binnen 14 dagen te betalen. Bestellingen die na 4 weken nog niet zijn betaald worden automatisch uit ons systeem verwijderd.

Stuur een e-mail naar klantenservice@natuurlijkeolie.nl. Wij kunnen dan nagaan of de betaling is ontvangen en of de bestelling is verzonden. Uw opgegeven adres wordt exact en geautomatiseerd overgenomen op het te verzenden poststuk. Als u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven dan kunnen wij dit na verzending niet meer corrigeren en bent u uw bestelling in principe kwijt. Mochten wij de bestelling toch nog geretourneerd krijgen dan zullen wij deze (na betaling van extra verzendkosten) alsnog aan u toesturen.

Voor het bestellen van grotere hoeveelheden vragen wij u een e-mail te sturen naar bestel@natuurlijkeolie.nl.

Binnen Nederland tot 10 kilo zijn de verzendkosten slechts € 5,95. Meer weten over verzendkosten en verzending? Neem contact op.

Wij bieden u een niet-goed-geld-terug garantie! Voorwaarde is wel dat u de producten, ongeopend en binnen 3 weken na verzenddatum retourneert. Wij zullen dan het aankoopbedrag inclusief verzendkosten vergoeden.

U mag producten binnen 3 weken na verzenddatum retourneren. Producten worden niet vergoed als ze geopend zijn geweest. Alleen de productwaarde wordt vergoed. Dit is het bedrag dat u voor de producten heeft betaald. Verzendkosten of extra gemaakte kosten worden niet vergoed. Het te vergoeden bedrag wordt na terugontvangst betaald.

Wij zullen nooit uw gegevens verkopen of doorspelen aan derden. Dus ook niet aan partners of leveranciers. Uw persoonlijke informatie wordt enkel en alleen gebruikt om u van dienst te zijn bij uw bestelling, om u op de hoogte te stellen bij problemen en ter communicatie. Zie voor meer informatie onze privacy verklaring.

Nee. Dit is per oliesoort verschillend. Jojoba olie is een voorbeeld van een hypoallergene natuurlijke olie. Pinda olie daarentegen kan heftige allergische reacties veroorzaken bij mensen die daar gevoelig voor zijn.